Olemme pahoillamme, ettet ole saanut tilaustasi täydellisessä kunnossa, olemme saaneet tilauksen tässä kunnossa tehtaalta tai se on voinut vaurioitua kuljetuksen aikana.
Ota yhteyttä pyytääksesi palautusta tilisi kautta ja ilmoita syy palautusosiossa tai käytä alla olevaa yhteyslomaketta. Prosessin nopeuttamiseksi toimita tai liitä mukaan seuraavat tiedot:
Kun olemme vastaanottaneet pyyntösi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ratkaisun merkeissä.
Jos palautus hyväksytään, palautamme tuotteesta maksetun kokonaissumman, ilman toimituskuluja, tai jos tuotetta on vielä saatavana, lähetämme sinulle uuden tuotteen. Sinulla on 14 kalenteripäivää tilauksen vastaanottamispäivästä tämän vaatimuksen tekemistä varten.
** Tärkeää: On pakollista ilmoittaa meille tuotevirheestä ja aikomuksestanne palauttaa se ennen tuotteen lähettämistä meille. Muutoin palautus voidaan hylätä.
Haluaisimme ilmoittaa sinulle, että henkilökohtaiset tiedot, jotka tässä lomakkeessa annat, prosessoidaan Funiglobal Development S.L.:n (Funidelia) puolesta. Pääsyy näiden tietojen keräämiseen on vastata sinun pyyntöihisi tai kysymyksiisi. Legitimointi tapahtuu henkilön, josta tiedot kerätään, suostumuksella. Ilmoitamme sinulle, että tietojasi ei välitetä kolmansille osapuolille. Sinulla on myös oikeus päästä käsiksi, oikaista ja poistaa tietojasi, muiden oikeuksien lisäksi, kuten tietosuojakäytännössä on kerrottu, tietosuojakäytäntö on luettavissa täällä.