Valitettavasti olet vastaanottanut puutteellisen tai virheellisen tilauksen.
Siirry "tilillesi" ja napsauta painiketta «Palautukset ja reklamaatiot». Valitse tilaus ja virheelliset tai vastaanottamatta jääneet tuotteet ja anna meille kaikki tiedot, jotta voimme ratkaista asian mahdollisimman pian.
Sinulla on 14 kalenteripäivää aikaa tehdä tämä reklamaatio siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tilauksen.
Tärkeä huomautus: Käytä tätä painiketta vain ilmoittaaksesi virheellisestä tai vastaanottamatta jääneestä tuotteesta. On pakollista ilmoittaa meille ennen kuin lähetät tavarat takaisin. Jos et tee näin, palautus voidaan evätä.
Saanko automaattisesti korvaavan tuotteen?
Tarkistuksen jälkeen, jos hyvitys on tarpeen, palautamme sinulle tämän tuotteen koko maksamasi summan ilman palautuskustannuksia, tai jos meillä on varastossa, toimitamme sinulle oikean tuotteen.
Haluaisimme ilmoittaa sinulle, että henkilökohtaiset tiedot, jotka tässä lomakkeessa annat, prosessoidaan Funiglobal Development S.L.:n (Funidelia) puolesta. Pääsyy näiden tietojen keräämiseen on vastata sinun pyyntöihisi tai kysymyksiisi. Legitimointi tapahtuu henkilön, josta tiedot kerätään, suostumuksella. Ilmoitamme sinulle, että tietojasi ei välitetä kolmansille osapuolille. Sinulla on myös oikeus päästä käsiksi, oikaista ja poistaa tietojasi, muiden oikeuksien lisäksi, kuten tietosuojakäytännössä on kerrottu, tietosuojakäytäntö on luettavissa täällä.