Tehdäksesi palautuksen sinun on kirjauduttava sisälle Funidelia-verkkokauppaan käyttäjätilisi tiedoilla. Muista, että sinulla on 14 kalenteripäivää aikaa tehdä palautus.
Kirjauduttuasi tilillesi, klikkaa tilausta, joka sisältää tuotteet, jotka haluat palauttaa. Valitse sitten kyseiset tuotteet ja syysi palautukselle. Voit lähettää palautuksen etikettimme kera (maksaa 10,99 €), tulosta lipuke, liitä se paketin päälle ja jätä paketti mihin tahansa toimituspisteeseen tai voit lähettää sen takaisin omin keinoin ilman etikettiämme. Vastaanotettuamme pakkauksen varastollemme jatkamme palautuksen ja hyvityksen käsittelyä.
Tarkista ensin, että tuote täyttää palautuskäytännössämme määritellyt ehdot.
Sinun tulee seurata seuraavia ohjeita pyytääksesi hyvitystä:
Kirjaudu sisään käyttäjätiedoillasi osiossa, jonka löydät selaimen oikean reunan yläkulmasta. ”Palautukset” -osiosta löydät ostetut tuotteet, jotka voit palauttaa, sekä hyvitys-statuksen, tai jo tehdyt tuotemuutokset.
Joskus tuotteesi eivät välttämättä näy tässä osiossa ja et voi palauttaa niitä ennen kuin 12/24 tuntia on kulunut toimituspäivämäärästä. Tämän muutoksen syynä on se, että järjestelmä vaatii pienen viiveen rekisteröidäkseen kuljetustiedot, jotka kertovat, että tilaus on toimitettu.
Sinun tulee valita tuotteet, jotka haluat palauttaa ja määrittää palautuksen syy (vain mikäli haluat, mutta se auttaa meitä paljon).
Voit joko tulostaa palautuslomakkeen ja jättää paketin lähimpään postitoimistoon tai toimittaa paketin itsenäisesti palautusosoitteeseen. Tärkeää: Älä palauta pakettia Postnordin noutopisteen kautta. Emme kerää palautuksia Postnord-pisteissä, vaan paketti tulee lähettää varastollemme.
Sähköposti: info@funidelia.fiPakkaa palautuksesi hyvin ja lisää mukaan tulostettu ja täytetty lähetysluettelo, jonka sait tilauksesi sähköpostivahvistuksen mukana. Mikäli käytät jotakin palautusetiketeistämme, liimaa se näkyvälle paikalle paketin päälle ja jätä paketti mihin tahansa toimituspisteeseen. Mikäli lähetät paketin takaisin omalla sopimuksellasi, sinun tulee olla yhteydessä valitsemaasi kuljetusyhtiöön ja palauttaa pakettisi asianmukaisesti pakattuna 14 kalenteripäivän sisällä osoitteeseen, jonka ilmoitamme käyttäjätililläsi.
Jos valitset palautuksen tekemisen meidän tarrajärjestelmämme kautta, sinulla on 14 kalenteripäivää aikaa palauttaa tuote noutopisteeseen pyynnön jättämispäivästä lukien.
Jos lähetät paketin omilla kuljetusvälineilläsi, tarvitsemme seurantanumeron. Emme ole vastuussa, jos pakettia ei vastaanoteta varastossamme.
Siitä hetkestä lähtien, kun rekisteröit palautuksesi sivustolla, saat vahvistussähköpostin, jossa on ohjeet, miten toimia lähettääksesi tuotteet ja saadaksesi hyvityksen.
Muista täyttää toimitusvahvistuksen mukana sähköpostitse saamasi lähetysluettelo.
Heti kun vastaanotamme palautetut tuotteet, aloitamme hyvitysprosessin. Mikäli maksoit luottokortilla tai PayPalin kautta, hyvitys maksetaan suoraan kortillesi tai PayPal-tilillesi. Huomaa, että toimitetun tilauksen toimituskulut korvataan vain, jos koko tilaus (eli kaikki tuotteet) palautetaan. Tiedot koskevat vain tavanomaista kuljetusta. Expressille vain tavalliset toimituskulut palautetaan.
Jos haluat vaihtaa saamasi asun eri kokoon, seuraa vain edellä mainittuja ohjeita ja tee uusi tilaus oikeasta koosta. Se tarkoittaa siis, että ensin sinun on pyydettävä hyvitystä tilauksestasi, ja sen jälkeen tehtävä uusi tilaus oikeasta koosta.
Haluaisimme ilmoittaa sinulle, että henkilökohtaiset tiedot, jotka tässä lomakkeessa annat, prosessoidaan Funiglobal Development S.L.:n (Funidelia) puolesta. Pääsyy näiden tietojen keräämiseen on vastata sinun pyyntöihisi tai kysymyksiisi. Legitimointi tapahtuu henkilön, josta tiedot kerätään, suostumuksella. Ilmoitamme sinulle, että tietojasi ei välitetä kolmansille osapuolille. Sinulla on myös oikeus päästä käsiksi, oikaista ja poistaa tietojasi, muiden oikeuksien lisäksi, kuten tietosuojakäytännössä on kerrottu, tietosuojakäytäntö on luettavissa täällä.