Asiakaspalvelu

https://www.funidelia.fi/cart

Olen palauttanut osan tilauksestani. Kuinka paljon minun on maksettava?

Jos et ole palauttanut koko tilaustasi, ei Klarna tule päivittämään laskuasi prosessin aikana, mutta on silti välttämätöntä ilmoittaa meille, että aiot palauttaa tuotteet sekä verkkosivustollamme että Klarna (https://my.klarna.com/fi/fi/login) verkkosivustolla.

Asiakkaan on ainostaan maksettava ne tuotteet, joita hän aikoo pitää sekä kuljetusmaksut palautuksesta, jos niitä on.

Kun olemme käsitelleet palautuksesi varastollamme, saat vahvistussähköpostiviestin Klarnalta. 

Jos sinulla on kysyttävää, ole hyvä ja ota suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Puh: 09 - 425 99 771

Muut asiaan liittyvät kysymykset:
Top