Jos haluat palauttaa koko tilauksesi, on välttämätöntä ilmoittaa meille, että aiot palauttaa tuotteet sekä verkkosivustollamme että Klarnan (https://my.klarna.com/fi/fi/login) verkkosivustolla.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi varastollamme, saat vahvistussähköpostiviestin Klarnalta. Silloin Klarna lähettää sinulle laskun, joka pitää sisällään ainoastaan toimitusmaksut.
Jos sinulla on kysyttävää, ole hyvä ja ota suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Puh: 09 - 425 99 771
Olitpa tehnyt osittaisen tai koko tilauksen palautuksen, on myös välttämätöntä rekisteröidä aikomuksesi palauttaa tuotteet Klarnan alustan kautta.
Pääset "omalle tilillesi" seuraavan linkin kautta:
https://my.klarna.com/fi/fi/login
- Jos olet tehnyt osittaisen palautuksen: Kun olemme käsitelleet palautuksesi varastollamme, saat vahvistussähköpostin Klarnalta. Asiakkaan on ainostaan maksettava ne tuotteet, joita hän aikoo pitää sekä kuljetusmaksut palautuksesta.
- Jos olet tehnyt koko tilauksen palautuksen: Kun olemme käsitelleet palautuksesi varastollamme, saat vahvistussähköpostiviestin Klarnalta. Silloin Klarna lähettää sinulle laskun, joka pitää sisällään ainoastaan kuljetusmaksut palautuksesta.
Jos sinulla on kysyttävää, ole hyvä ja ota suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun:
https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Puh: 09 - 425 99 771
Haluaisimme ilmoittaa sinulle, että henkilökohtaiset tiedot, jotka tässä lomakkeessa annat, prosessoidaan Funiglobal Development S.L.:n (Funidelia) puolesta. Pääsyy näiden tietojen keräämiseen on vastata sinun pyyntöihisi tai kysymyksiisi. Legitimointi tapahtuu henkilön, josta tiedot kerätään, suostumuksella. Ilmoitamme sinulle, että tietojasi ei välitetä kolmansille osapuolille. Sinulla on myös oikeus päästä käsiksi, oikaista ja poistaa tietojasi, muiden oikeuksien lisäksi, kuten tietosuojakäytännössä on kerrottu, tietosuojakäytäntö on luettavissa täällä.