Asiakaspalvelu

https://www.funidelia.fi/cart

Mitä teen, jos haluan palauttaa tuotteet?

Halusitpa palauttaa osan tilauksestasi tai koko tilauksesi, menettele seuraavalla tavalla:

- Sinun on ilmoitettava palautuksestasi sekä Klarnalle (https://my.klarna.com/fi/fi/login) että Funidelia-verkkosivustolle tilisi kautta.
- Suosittelemme asiakkaitamme maksamaan odottavat maksut ennen eräpäivää palautettavasta tilauksesta.
- Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi varastollemme ja kun se on laatuosastomme tarkistama, päivittää Klarna laskusi ja lähettää sinulle vahvistussähköpostin. Muista kirjautua sisään Klarnalle tarkistaaksesi onko laskullasi maksamattomia maksuja.

Jos sinulla on kysyttävää, ole hyvä ja ota suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Puh: 09 - 425 99 771

Muut asiaan liittyvät kysymykset:
Top